Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji spletne trgovine Euro Foto so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino Euro Foto (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje EURO FOTO d.o.o., Kranj, Poslovna cona A20, 4208 Šenčur, matična številka: 5641241000, davčna številka: SI 64550125, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja(v nadaljevanju tudi prodajalec ali Euro Foto).

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Euro Foto, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Euro Foto in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Euro Foto d.o.o.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih Euro Foto d.o.o.

 

  1. REGISTRACIJA UPORABNIKOV

 

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on sam oziroma oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Za potrebe poslovanja Euro foto d. o. o. (v nadaljevanju upravitelj) zbira naslednje podatke:

 

  1. ime in priimek ter naslov in kraj bivanja,
  2. naslov elektronske pošte,
  3. uporabniško ime,
  4. geslo v šifrirani obliki,
  5. ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu Euro foto d.o.o.

 

Pri registraciji se uporabniki  lahko odločijo za prejemanje obvestil  na navedeni elektronski naslov, vendar ne več kot pet obvestil mesečno. V obvestilih bodo registrirani uporabniki obveščeni o posebnih ugodnostih in akcijah, prejemali bodo promocijske kode za dodatne ugodnosti, predstavitve novih izdelkov in obvestila o aktualnih nagradnih igrah.
Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ne moremo odgovarjati.

 

V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 04 6000 200 ali na email info@eurofoto.si. In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, you can call our contact number 04 6000 200 to assist you with your order processing or send us an e-mail: info@eurofoto.si

 

Hranjenje podatkov o nakupih

Podatki o naročilih in o izvršenih nakupih preko spletne trgovine se hranijo pri upravitelju. Prijavljeni registrirani uporabniki lahko dostopajo do njih kadarkoli preko zavihka »Moj račun« v rubriki »pregled zgodovine nakupov«.

 

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

 

Euro Foto se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

 

  1. podatke o podjetju Euro Foto (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

  1. PONUDBA ARTIKLOV

 

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Euro Foto ažurira in spreminja pogosto in hitro.

 

Cena v spletni trgovini Euro Foto je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Euro Foto (to je za uporabnike, ki Euro Foto zaupajo svoje podatke).

 

Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani Euro Foto in želijo kljub temu opraviti nakup na enem od prevzemnih mest / poslovalnic Euro foto d.o.o.

 

  1. NAROČILO

 

Kupoprodajna pogodba med Euro Foto in kupcem je v spletni trgovini Euro Foto sklenjena v trenutku, ko Euro Foto kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za Euro Foto kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Euro Foto.

 

  1. NAČINI PLAČILA

 

Za artikle, pri katerih je rok dobave daljši od 15 dni, je plačilo po predračunu edini možen način plačila!

 

a)     Plačilo po povzetju – dostava preko Pošte Slovenjia.

 

Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino. V tem primeru plačate tudi provizijo Pošte, ki znaša 0,96 EUR z ddv za pakete v vrednosti do 96 EUR z ddv, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR z ddv je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR z ddv  pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR z ddv. 
 

b)    Plačilo ob osebnem prevzemu v trgovini

 

Pri plačilu ob osebnem prevzemu v podjetju Euro Foto, d.o.o. morate prej opraviti naročilo v spletni trgovini (s tem vam zagotovimo spletno ceno in potrdimo zalogo). Plačilo ob osebnem prevzemu je možno z gotovino.

 

c)     Plačilo po predračunu

 

Pri izbranem plačilu po predračunu vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.

 

  1. IZDAJA RAČUNA

 

Euro Foto po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

 

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

 

  1. CENE

 

Spletna cena

 

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Euro Foto, ki so Euro Foto d.o.o. zaupali svoje podatke.

 

Redna cena

 

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnih mestih Euro Foto d.o.o. Redna cena je običajno višja od Spletne cene.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci spletne trgovine Euro Foto možnost artikel kupiti po Spletni ceni.

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Euro Foto kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

 

Na prevzemnih mestih Euro Foto d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Euro Foto. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV.

 

  1. POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

 

1.     Euro Foto naročilo

 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Euro Foto so na spletni strani Euro Foto vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Euro Foto naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Euro Foto lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Euro Foto nima na zalogi v lastnem skladišču, je Euro Foto izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Euro Foto. Prek elektronske pošte Euro Foto kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Euro Foto, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Euro Foto ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Euro Foto naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Euro Foto ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Euro Foto nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Euro Foto ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

 

2.     Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

 

Euro Foto v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Euro Foto v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na Euro Foto SMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 04 6000 200 ali po e-mailu na naslov info@eurofoto.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

 

  1. PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

 

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

 

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@eurofoto.si.

 

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: EURO FOTO d.o.o., Kranj, Poslovna cona A20, 4208 Šenčur ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

 

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

 

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

  1. GARANCIJA

 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja na tej povezavi.

 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Euro Foto, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

  1. STVARNA NAPAKA

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

 

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

 

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

 

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

12.            PREVZEM ARTIKLOV, VRNJENIH IZ OBRAVNAVE GARANCIJE ALI STVARNE NAPAKE

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

 

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

 

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: EURO FOTO d.o.o., Kranj, Poslovna cona A20, 4208 Šenčur.

Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

 

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Euro Foto in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

 

  1. DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

 

Naročeno blago vam lahko pošljemo po povzetju preko Pošte Slovenije ali pa ga prevzamete osebno v trgovini.

 

a) Dostava preko Pošte Slovenije: stroški dostave se zaračunajo za celo Slovenijo po enotni tarifi 3,93+DDV pri nakupu v vrednosti do 50,00 EUR. Pri nakupu nad 50,00 EUR se stroški dostave obračunavajo po rednem ceniku Pošte Slovenije skladno z dejansko težo pošiljke, objavljenem na http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki.. Strošek dostave se prišteje strošku naročila in se prikažejo v košarici pred zaključkom naročila, na potrditvenem sporočilu in na računu. V primeru plačila po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu)  poleg zneska računa, ki vsebuje blago in stroške dostave,  plačate tudi provizijo Pošti Slovenije, ki znaša 0,96 EUR za pakete v vrednosti do 96 EUR, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR. 
.

b) Osebni prevzem v trgovini:  če v postopku naročila izberete "Osebni Prevzem v trgovini Euro Foto, d.o.o.", vas bo blago po obvestilu čakalo na sedežu podjetja v trgovini Euro Foto, d.o.o., Poslovna cona A20, 4208 Šenčur. Pred prihodom v trgovino lahko preverite stanje vašega naročila na tel.št.: 04/60 00 200. Blago lahko plačate in prevzamete vsak od ponedeljka do petka med 8:00 in 15:00 uro. Ob sobotah, nedeljah in praznikih dvig naročenega blaga ni možen. Stroškov dostave in provizij pri osebnem prevzemu ni.

 

  1. ODVEZA ODGOVORNOSTI

 

Spletna trgovina trgovina.eurofoto.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavljivosti pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavljivosti spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

 

Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje.

 

Slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.

 

  1. VARNOST

 

Upravitelj spletne trgovine Euro foto d.o.o.je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB-1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi , razen kadar je taka obveznost določena v zakonu,  ali v dobri veri, da je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov upravitelja.

 

Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.

 

  1. BREZPLAČNO ODDAJANJE ODPADNE ELEKTRIČNE IN ELEKTRONSKE OPREME (OEEO)

 

Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe .Trigana, razvojni inženiring d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.trigana.si

 

  1. AVTORSKE PRAVICE

 

Vsi članki, vodniki po nakupih in oglasi so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.

Za kakršnakoli vprašanja v zvezi s ponudbo ali pogoji poslovanja se lahko obrnete na naše osebje po elektronski pošti na info@eurofoto.si ali na telefonski številko 04 / 60 00 200 od ponedeljka do petka med 8 in 15 uro.

 

  1. IZJAVA O ZASEBNOSTI

 

V Euro Foto, d.o.o., Kranj (v nadaljevanju: »Euro Foto« ali »upravljavec osebnih podatkov«) cenimo vašo zasebnost, zato stremimo k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Pri nudenju naših storitev spletne trgovine trgovina.eurofoto.si ali pri poslovanju preko telekomunikacijskih sredstev vam zagotavljamo, da vaše podatke obdelujemo skladno z veljavno evropsko zakonodajo (Splošno uredbo o varstvu podatkov) in skladno z nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (vsakokrat veljavni zakon o varstvu osebnih podatkov, Zakon o elektronskih komunikacijah in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu).

 

Namen te Izjave o zasebnosti (v nadaljevanju: »Izjava«) je, da vas seznanimo s tem, za katere namene bodo vaši osebni podatki pridobljeni in kako se bodo uporabljali ter kakšne so vaše pravice v zvezi s podatki, ki jih hranimo o vas, ter kako jih uveljavljati.

 

V Euro Foto se zavezujemo, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko naših spletnih strani ali preko telekomunikacijskih sredstev (npr. v sklopu elektronske korespondence), uporabljeni v skladu s to Izjavo, da vaših osebnih podatkov ne bomo prodajali, posojali ali kakorkoli drugače posredovali tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.

 

Celotno besedilo Soglasja za obdelavo osebnih podatkov si lahko preberete TUKAJ.

 

SOGLASJE ZA OBDELAVO OSEBNIH PODATKOV

 

Nov zakon ("GDPR"), ki v veljavo vstopa s 25.5.2018 prinaša spremembe pri zbiranju osebnih podatkov. Celotno besedilo Soglasja za obdelavo osebnih podatkov si lahko preberete TUKAJ.

 

  1. PRITOŽBE IN SPORI

 

Euro foto spletna trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Euro foto spletna trgovina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

 

V primeru težav se kupec s prodajalcem Euro foto spletna trgovina lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 04 6000 200 ali po elektronski pošti na info@eurofoto.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@eurofoto.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Euro foto spletna trgovina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Euro foto d.o.o. spletna trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Euro foto d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Euro foto d.o.o. ,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!